.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس:
کشور از فقدان برنامه‌ریزی مناسب رنج می‌برد
شمال نیوز : شاعری با اشاره به ۵ میلیون بیکار در کشور بیان کرد: مشکل اصلی کشور ما بیکاری, رکود و عدم برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به رشد و توسعه است.....
کشور از فقدان برنامه‌ریزی مناسب رنج می‌برد شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین چالش جامعه کنونی بحث اقتصادی است، گفت: بیش از ۹۹ درصد از مراجعات مردم به مجلس در خصوص رفع معضلات اقتصادی است و برای عبور از این معضل باید بسترهای امنیتی, سیاسی و اقتصادی به نحوی شایسته فراهم آوریم.

به گزارش شمال نیوز ، علی محمدشاعری در آخرین جلسه شورای اداره این شهرستان، ایران را جزء امن‌ترین کشور دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تحمل سختی‌ها و با فریاد استقلال آزادی جمهوری اسلامی اکنون جزء امن‌ترین کشور محسوب می‌شود و این مهم را مرهون خون شهدا و درایت رهبر کبیر انقلاب هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه پایه و اساس کشور اسلامی ما براساس مردم سالاری دینی نهادینه شده است، هیچ کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران نتوانسته در حوزه اداره شهر و روستا و همچنین احساس مسؤولیت در خصوص آینده کشور اینگونه ایفای نقش کند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین چالش جامعه کنونی بحث اقتصادی است، خاطرنشان کرد: بیش از ۹۹ درصد از مراجعات مردم به مجلس در خصوص رفع معضلات اقتصادی است و  برای عبور از این معضل باید بسترهای امنیتی, سیاسی و اقتصادی به نحوی شایسته فراهم آوریم.

رئیس کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خودکفایی اقتصادی نشان از اجرایی شدن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است، تصریح کرد: کشور ایران همانگونه که توانست ریشه ناامنی را در کشور از بین ببرد می‌تواند با برنامه‌ریزی صحیح, مدیریت جهادی و کار و تلاش خستگی ناپذیر در حوزه‌ی اقتصادی با استقبال از سرمایه‌گذاران به خودکفایی برسد.

وی عنوان کرد: در سال جاری در حوزه‌های دفاع، بهداشت و کشاورزی در منطقه سرآمد شده‌ایم و این مهم را مرهون مدیریت جهادی در منطقه هستیم.

شاعری پایه اساسی هر کشور را خوداکتفایی اقتصادی دانست و تصریح کرد: کشوری که در مقابل بیگانه دست نیازمندی دراز می‌کند در بازه زمانی کوتاه شاید به موفقیت‌هایی دست یابد اما در بلندمدت موفق نخواهد بود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبه‌گری حق مردم است و ما به‌عنوان مسؤول وظیفه داریم حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم، افزود: در سال جاری ما اقتصاد مقاومتی را تمرین کرده‌ایم و دستاوردهای خوبی هم حاصل شهرستان شد و یقیناً اجرای شدن شعار سال در یک سال میسر نیست این مهم با تمرین و تکرار امکان‌پذیر می‌شود.

شاعری با اشاره به ۵ میلیون بیکار در کشور بیان کرد: مشکل اصلی کشور ما بیکاری, رکود و عدم برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به رشد و توسعه است.

وی به تصویب افزایش حقوق مستمندان اشاره کرد و افزود: در سال جاری موفق به افزایش 3 برابری حقوق محرومان و مستمندان شده‌ایم که اجرایی شدن این مهم در ماه آتی صورت می‌پذیرد.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان بیش از 15 میلیارد تومان تجهیزات وارد بهشهر شد، تصریح کرد: در حوزه گازرسانی به ۱۲۵ روستای بالادست شرق مازندران با قوت وارد شدیم، آبرسانی به شرق مازندران با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، فاضلاب شرق مازندران با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان و آبگیری سد گلورد از کارهایی است که اجرایی شده و یا در دست اقدام است.

شاعری در پایان به حوزه گردشگری بهشهر اشاره کرد و گفت: در حوزه گردشگری مانند حوزه‌های دیگر در منطقه ورود پیدا کردیم و یکی از این اقدامات الحاق ۱۷ هکتار از پارک جنگلی سالارتپه به شهرداری بهشهر به‌شمار می‌رود که موجب رونق مهمی در حوزه گردشگری شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.